9. 4. 2019

XTERRA Cyprus, 8.místo

Na Kypru se rozběhl kolotoč evropského poháru Xterry. O měsíc dříve než před rokem. Přivítalo nás příjemné počasí, teplé moře, slunce. Po náročné zimě skvělý. Krušnohorské duo připraveno v plné palbě. Rozuměj moje maličkost a Honza Děbnár. Na hotel v blízkosti startu jsme se dostali za ranního rozbřezku, trochu se prospali a jeli projet trať. Ta byla namotaná v blízkém národním parku v okolí města Paphos. Všude volné kameny, podklad písek. Brutální výjezd s ještě lepším technickým sjezdem zvaným Rockgarden. Jedna chyba a čau. Na začátek nemilosrdná trať. To celé dvakrát. Oproti tomu běh je milosrdnej, rovinka kopírující pobřeží, mix asfaltu a trailu.
Start je v brzkých hodinách, dva okruhy. Trochu mi trvalo si zvyknout, ale dobrý, hákuju lepšího plavce před s sebou, čisté moře, slunce, pecka. Lezu z vody, bleskovej přechod a hurá na kolo. Tak nějak hledám rytmus, peru se s technikou, najíždím do krpálu, kolo furt tancuje, nepříjemný rolety cestu vzhůru zpomalujou. Docvakávám skupinku, chytám se. Ke konci kopce přilítl Dafflon, chvíli se s ním svezu, ale na Rockgarden mi definitivně dává sbohem. Jedu zbytek sám, vydrncanej najíždím do druhého kopce. Slunce začíná smažit, ale dobrý, docvakávám zpátky skupinu, jsem zpátky v závodě. Je první, což je vždy velká neznámá. Druhé kolo se mi jede líp, baví mě to a o to jde.
Zvládám i trochu orienťák ke konci kola, někdo strhal fábory i technický dojezd do depa.
Běh je za odměnu, ne zadarmo. Full gas, zezadu na mě tlačí portugalská star Dolores. Bězím i se závodníkama o kolo, tak to je fajn. Běh odsejpá, valím to do cíle. Jednoho borce předbíhám a tak po téměř třech hodinách doburácím do cíle. Ve finále 8. flek. Je na čem pracovat, ale na úvod fajn. Honza to doválčí na 2. místě v kategorii. Tak vládne spokojenost.
Hlavně, že jsme celí.
Díky Kypre.
Děkuji všem, kteří mě podporují.

Vybavení:
neopren 2XU Propel
Specialized EPIC HT, pláště Fasttrak 2.3
helma Oakley
brýle Oakley Radar EV skla Prizm Trail
běžecké boty NIKE Epic React





3 komentáře: