27. 10. 2018

Ibiza Multisport Festival 2018-Mistrovství Evropy v terénním triatlonu a duatlonu

Nový formát týdeního festivalu, kde se na jednom místě(ostrov Ibiza) odehrají veškeré odnože triatlonu je velmi atraktivní, ale pro závodníky nic jednoduchého.
Dát si dva závody behem tří dnů je náročné, ale aspoň má člověk možnosti dvě. Celý týden panovalo slunečné počasí, bezchybná organizace, skvělá atmosféra. Tím, že většina závodů byla orientovaná k menším městečkům s pěknými plážemi, o fanoušky nebyla nouze.
První závod který jsem jel v úterý byl crossduathlon (6-18-4) depo u pláže, běh korytem řeky, útesy, trailíky, přeběh po pláži. První běh se absolvoval v brutálním tempu, na začátku jsem lehce ztrácel, ale ke konci šestikilometrového běhu jsem se pomalu propracovával dopředu. Biková trať nahrávala k ukrojení nějakých vteřin, byla hezky namotanà v přilehlém borovicovém háji s brutálnim stoupákem plus výjezdem po trailu s volnými kameny. Kopali jsme do toho společně s mým souputníkem z xterry J.Rothem a mocně se přiblížili k prvni pětici. Rychlej přechod a bomby až do cíle. Nakonec výborné 6.místo a celková spokojenost.  A velká neznámá v podobě triatlonu za 2dny😉
https://www.triathlon.org/results/result/2018_ibiza_etu_cross_duathlon_european_championships/322681
Další den rutina v podobě projetí jiné bajkové tratě plus okouknutí běžecké části, pořádné rozplavání v krásné zátoce s tyrkysovou vodou. V době závodu byla laguna naprosto klidná, plavání bez neoprenu totální šrot. Vyplaval jsem v první větší skupině.Na trať kola jsem vyrážel na 15.místě s chutí s tím něco ještě udělat. Bajová trať neměla velké převyšení, ale spousta jednostopích trailů s volnými kameny a jetí totální hrany udělalo ze čtyř okruhů mazec. Moc jsem se dopředu neposunul stíhačka pokračovala během, nohy mi šli výborně, šli jsme společně s francouzem přes čtyři soupeře a rozdali si to o top ten. Já to zkusil na dlouhý finiš, neodpáral jsem ho a cílovce prohrál.Nechal jsem tam vše. Mrzí mě to, ale je třeba ocenit lépe připravené soupeře. Nakonec místo 11. společně s 6. z duatlonu to beru positivně.
https://www.triathlon.org/results/result/2018_ibiza_etu_cross_triathlon_european_championships
 /322644


Děkuji všem partnerům, včetně Karlovarského kraje, města Karlovy Vary, ČTA, trenérovi, Karlovi za sparing a neposlední řadě rodině.






Žádné komentáře:

Okomentovat