2. 7. 2019

ETU Targu Mures European Cross Triathlon Championship

Ráno se jdu lehce proběhnout, probudit nohy. Lidi se trousí na obrovskou burzu. Nejsem v Tuhnicích, jsem v Rumunsku, v Targu Mures asi 350km od Bukurešti. Taková ta sobotní pohoda. Slunce pálí o sto šest.
S výstřelem se vrhám z pontonu do vody, hlavně, ať mi nespadnou brejle, nádech a šrot na první bóji, jedu v háku. Hrozná mela.Plavání je jednokolové v slepém rameni kanálu, nesmím ztratit kontakt hrnu to , co to jde. Výlez, helma , kolo, nazutí treter, všechno automaticky a jedem. V kontaktu s letošním vítězem Xterra  Kypr Rinaldim a ještě s jedním Italem. Nájezd po rovině podél kanálu řeky asi 4km. Chci vjet do terénu první, šup před taloše, jsem tam a začíná stopnání lesem na plató s depem. Rinaldi odpadává, druhý z Italů mě střídá ve vedení a ujímá se tempa. Před námi to hasí asi 8členná grupa.
Kolo je namotaný v lese nahoru dolu, prudké výjezdy sjezdy, hop za strom. Celkem tři kola brutální spartakiády. Ital Gatti jede famózně, ani nechce střídat. V druhém kole docvakáváme zbytek grupy, Van Hemmel a Ruben jsou v tahu. Necháváme ostatní za s sebou. Nerozlučný tandem jedoucí v ohromném tempu. Nohy mi jdou, pot se ze mě řine. Furt jsem v červenejch. Seru na to, ve hře je medaile. Držím šanci za pačesy a valíme to do depa. Bleskové přezutí. Ital mi kousek poodbíhá.
V seběhu chytám tempo, Ital se vzdálil. V druhým kopci mě docvakává Serrieres, vzpomenu si , jak mě před dvouma rokama oroštoval ve sprintu o stříbro. Malé dejavu. Doběhnem na plato. Rovina 200m tam a zpět. Držím se zuby nehty. Artur běží skvěle. Začínáme stahovat Itala.
Kopec rozhodne. Čumím mu na nohy, Gatiiho už skoro máme, Artur to šponuje, kopec vyletíme. Na horizontu se spojujeme, na chvíli, metr po metru se borci vzdalujou. Už nejsem schpem odpověď. Vyřítím se z lesa na plato a oni nejsou tak daleko, ještě není konec, spurtuju, ale oni taky. Nakonec 5. s přímým přenosem o boj o bronz:) Padám na držku, ale těch 10vt. z dobře odvedené práce za to stojí. Samozřejmě se mohlo něco udělat lépe, ale......
Čest a sílu. Honza

Děkuji s pokorou těm, kteří mě podporují a fandí.







Žádné komentáře:

Okomentovat