19. 8. 2013

Xterra World Tour Germany O-See (Zittau) 4.místo

Mají to pořadatelé ze Žitavy dobře zajištěné, nezažil jsem zde krom povodní špatné počasí. Příští rok se zde uskuteční ITU mistrovství světa v terenním triatlonu. Po dlouhé době přišlo na řadu plavání bez neoprenu, voda měla příjemných 23st. Na bike jsem vyrážel společně s Rusafou Rubenem, mj. mistrem světa z Havaje před pár lety, kdy ještě jezdil po boku Absolona v týmu Orbea SP v cross coutry. Podle toho to také vypadalo. Jel jsem za ním totální šrot. Sice jsem odpadl při prvním dlouhém stoupání, ale aspoň mě dovezl blíže k lepším plavcům. Na Hvozdě jsem byl šestý. Poté jsem dojel skvělě jedoucího Jonáše Vojtěcha (nakonec 6.!) V momentě, kdy jsme se sjeli, přílítl zezadu další skvělý španělský biker Guerra, tak jsem se s ním zase chvíli svezl a docvakl Allena s Luxemem. V tomto triu jsem dojeli do cíle kola. Guerra byl už v prachu. Rychlé přezutí a sprint z depa. Luxem vypálil, jak na stovku, získal 20m. Já s Allenem jsme to rozběhli trochu vlažněji. Běžecká trať vede okolo jezera, kde není ani píď stínu. Kvůli horku jsem zvolil rozvážnější tempo, odpoutal se od Bena a pelášil za Luxemem. Bohužel ten kluk umí běhat skvěle takticky, už podruhé mě nenechal si ho docvaknout. Sice mi přítelkyně hlásila, že stahuju. Sice trochu ano, ale druhou půli běžel lépe. Já už bojoval sám se sebou a dovezl to do cíle na čtvrtém místě.
Konkurence byla hodně našláplá, takže velká spokojenost. Na startu se objevil i místní borec, olympionik Maik Petzolt, který byl 8.

Letošní umístění ve World Tour zatím takto: 4. ve Švýcarsku, 6. v ČR, 4. v Německu!

RESULTS

Žádné komentáře:

Okomentovat