12. 9. 2013

BRONZ na ME v terénním triatlonu, Wolfgangsee, Rakousko

Trať u jezera Wolfgangsee mi nebyla ušitá na míru přesto jsem předvedl jeden z nejlepších výkonů. O tom je sport. Pro mě osobně nečekaný dárek v podobě první individuální bronzové medaile. Trvalo to, ale dočkali jsme se:)
Oblast Salzkammergut patří k nádherným koutům světa.Křišťálově čistá jezera, šotolinové cestičky okolo nich, lesem nelesem, tyčící se hory do nebeských výšin. Pro triatlon jako stvořená.
Po úvodní plavecké části bez neoprenu jsem nenabral takovou ztrátu na olympioniky, kteří prostě umí plavat. Biková trať tvořena z 90 procenty po asfaltu či šotolinách s jedních sjezdíkem v lese nenahrával k nejakému brutálnímu snížení. Přesto se mi podařilo ukrojit značnou část ztráty a přiblížit se na dostřel vedoucí šetičlenné skupince. Na běh jsem tedy vyrážel šestý asi 30vt. za duem Tomáš Jurkovič, Jonáš Vojtěch. Rovina, rovina, jeden brdík a zase rovina. Během prvního kola jsem se docvakl a šel přes ně. Čelda s Italem si to dávali o titul, já běžel na třetím. To už jsem nechtěl pustit, bůhví kdy přijde další šance:) Honza Čelůstka potvrdil své kvality a doběhl si pro titul. Díky němu jsem si mohl na stupních zazpívat naši hymnu, což je prostě zážitek.
Super výsledky zajeli Jonáš Vojtěch (6.), Jirka Klíma (8.) Čtyři borci v desítce potrhuje kvalitu
závodů a závodníku u nás.

Děkuji všem, kteří mě podporují!!




Výsledky:
http://www.triathlon.org/results/result/2013_strobl_am_wolfgangsee_etu_cross_triathlon_european_championships/259872

Media:
http://etu.triathlon.org/news/article/muller_ger_and_celustka_cze_win_maiden_cross_triathlon_titles_in_strobl

http://vary.idnes.cz/clanek.aspx?c=A130911_1975685_sporty_ber

Žádné komentáře:

Okomentovat