6. 5. 2014

Wings for Life Run, Bratislava

O víkendu jsem si mohl vyzkoušet ojedinělí koncept běhu. Běžet od startu až co síly dovolí. Cíl jel za mnou v podobě Catcher Car, které odstartovalo 30min. od startovního výstřelu. Auto jelo rychlostí 15km/h a od určitých mezníků postupně zrychlovalo. Takže bylo rozpočítáno, jakým tempem musíte běžet než vás autíko dostihne. V Bratislavě se nás sešlo téměř tisíc, veškeré vybrané startovné putovalo na výzkum. Týká se to hlavně lidí, kteří jsou hendikepovaní.
Chtěl jsem uběhnout 30km, to jsem nikdy měřeně neuběhl. Od startu jsem běžel sám až na metu 30km tempo kolem 4.00/km. Foukal nepříjemný vítr. Nakonec jsem doběhl bez sta metrů 35km. Nechtěl jsem běžet více, už by to byla sebedestkrukce. Hlavně šlo o to, běžet za ty, co nemohou....
Nakonec nejvíce uběhl úctihodných 50km Boris Cziba!
Po celém světě běželo 33tis. sportovců, na na charitu putuje 3mil. euro!!

Více:http://live.wingsforlifeworldrun.com/en/videos


Žádné komentáře:

Okomentovat