29. 9. 2015

ITU World Cross Tri Championship, Sardegna, 14. místo

Jak začít ehm ještě dnes mi běhá mráz po zádech. Závod to byl neskutečnej, myslím, že letošní Havaj bude mít, co dělat. Byli tu skoro všichni, atmosféra výborná, super organizace, nádherná trať hodna mistrovství, poslední závod legendy tohoto sportu a člověka, který náš sport nejvíce zpropagoval Cavemen Conrad Stolz.
Před startem viselo hodně otazníků, zejména, jak obstojím já;) potom jestli bude poražen Rusafa Ruben a jestli se prosadí hladký chrti z Oh triatlonu. Teď už je vše zodpovězeno. Tak pojďme na to. Sobota v 9.00 azurové moře očekávalo nával světových sardinek s otevřenou náručí. Nevim, co se dělo ve předu, ale očekával jsem bomby od začátku. Dvouokruhové plavání uteklo stašně rychle, opět jsem vylezal se svym sokem Codensem. Mega rychlé depo bez svlíkačky neoprenu, rovinatý šotolinový nájezd a full gas do prvního ze dvou delších kopců. 
Trať je namotaná v národním parku, šotolina, hluboký písek, rozbité kamenité sjezdy, trailíky v eukalyptovém háji. Jeden kopec se jde po svých alá kluci cyklokrosový. Jinak spojovací cesty se zatáčkami ve velký rychlosti. V podstatě člověk marně hledá místo, kde by se napil, anichž by si dal na hubu.;) Díky holce, českým a italským fandum jsem měl celkem přehled, jak si vedu a nejel jen na pocit, který může dost zkreslovat. Po 10km jsem se začal přibližovat ke skupině s Krňošem a dalšími lepšími plavci. Odsejpalo to jelo to nedělal jsem chyby, prostě jsem stahoval, co to šlo, do depa jsem dojížděl v duu s De Paolim, který jel výborně zavěr kola a já se s ním dva kilaky svezl. 
Další bleskové depo a hurá na tříkolový běh po plaži, hlubokém písku a borovicovém háji, úplná rovina. Takže zařadíš a valíš a nebo stojíš. Já měl měl dobrý nohy, běhy ve sněhu jako když jsem našel. Běželo to, šel jsem pana orel. Buď to vydržím a bude z toho solidní umístění nebo nic. Kilák před cílem jsem predběhl Conrada a tím moje stíhačka skončila. Na další mista byl vetší rozestup.  V téhle konkurenci to osobně považuji za solidní konkurence schopný výsledek. Spokojenost a kluci byli lepší.
Abych to dopověděl Rusafa titul obhájil.

Děkuji všem za podporu a Maui visí ve vzduchu;)

Výsledky: http://www.triathlon.org/mobile/result/2015_sardinia_itu_cross_triathlon_world_championships/270732

Žádné komentáře:

Okomentovat