14. 5. 2013

A kola se roztočila...

S pozvolným příchodem jara pomalu se rozjíždí nová sezóna ve které budu kombinovat Xterru a horská kola. I v tomto roce mám možnost startovat v nejlepším bikovým týmu Česká spořitelna-Specialized v seriálu Kolo pro život a měřit síly s nejlepšími.
Po vítezném duatlonu v Chodově začalo i KPŽ klasikou v Brdech. Hned první závod nabízí pěknou porci kopců, naštěstí bylo počasí přívětivé, takže trať byla suchá. Po vlažnějším začátku jsem se prodral do skupiny k Janu Hruškovi a celkem to byla pěkná jízda až do 25km, kde jsem pravým pedálem trefil kámen. Na klice mi zůstala pouze osička, takže se mi z Looku podařilo udělat šlehač. Do cíle bylo ještě daleko, tak jsem to zkusil dojet, protože mě v cíli čekala drahá polovička a přátelé nechtěl jsem to zabalit. V technických pasážích to nebylo úplně na jistotu, tak mě borci odpárali. Nakonec jsem dojel na 20.místě (4.v kat. 30-39let), tak to nebylo vůbec špatné.
Druhý ze závodů se odehrává v Boleslavi. Na startu nechyběl olympijský vítěz Jaroslav Kulhavý doplněn Škarnitzlem a Cinkem. Borci mají týden do začátku SP, tak si chtěli otestoval formu. Za normálních podmínek rychlý závod v nenáročných podmínkách se díky bahnu proměnil v zajímavou trať. Popasoval jsem se s tím celkem slušně, 21. celkově (2. v kategorii za Hruškou). Hlavně jsme neurobil žádnou botu, materiál taky vydržel, tak fajn. Ideální příprava na Bahňáka. Ségra si střihla poloviční trať, nevyválela se a dojela na sedmém místě.

Více na: http://www.ceskasporitelna-specialized.cz/






Žádné komentáře:

Okomentovat