24. 10. 2011

Top Ten na MS XTERRA

To byl, ale závod....neskutečný. Nová členitější,techničtější, zábavější trať byla výzvou pro všechny. Veškeré zázemí je situováno do resortu Kapalua a západě pobřeží, známé především s golfového okruhu PGA. Luxusní prostředí hotelu Ritz má také své kouzlo. Veřejná pláž DT Flaeming Beach je proslulá svými vysokými vlnami, před kterým měli všichni respekt. Naštěstí v den závodu bylo moře klidné. Úvodní plavecká část bylo neskutečné maso, velký boj o pozice. Slané moře jsem ochutnal nekolikrát. Na bikovou část jsem vyrážel s exmistrem světa a horkým favoritem Nico Lebrunem. Trať je dostatečně široká, nahoru dolů, povrch prašný, žádná láva. Měl jsem k dispozici Sworks Epic, děvatadvacítku, model 2012, což je dělo. Prakticky je trať namotaná na bývalé ananasové plantáží se třemi dlouhými kopci a brdíky a jedním dlouhým sjezdem. Od začátku jeli všichni pěkně od podlahy, zhruba v půli trati jsem se pohyboval okolo 15.místa s Lebrunem v háku. Tak to vypadalo i druhém depu a pak začně běžecká trať podobná Špindlu či Prachaticím. Kopce, kopce a ještě jednou kopce. Příjemné seběhy po travičce golfového hřiště s několika singlíky. Jelikož jsem se trochu sekeru z důvodu borce, který to zalomil přede mnou, musel jsem si Lebruna zpátky docvaknout a šel přes něj. Slunce pálilo o stošest, začla neskutečná poprava favoritů .Nejdříve jsem šel přes Stolze, následoval Frodeno a na třetí míly Lance. Byl tak vyšitej, že mi i uhnul z cesty:) Cítil jsem, že to úplně mizernej běh nebude, tak jsem do toho šlapal, následoval ještě jeden borec. Zhruba míly před cílem mě dolítl Chris Legh, ktarý trénoval s H.Řehulou v Suttově skupině, takže žádný ořezávatko. S vidinou cíle do toho kopal, trochu mi cukl, ale na pláži jsem si všiml, že už trochu vadne, docvakl ho. Čekal nás poslední kopec před cílem. Už nebyl čas na hrdinství, zkusil jsem to a ono to vyšlo. Probral jsem se až v cíli. Bylo z toho 9.místo....Korunu tomu nasadila Helena, třetí místo, pecka. Před staršími pány hluboká poklona!!
Výsledky http://www.jtltiming.com/results/x-maui11.html

PS: LA mi nemusí nic dokazovat, je super, že ho Xterra chytla, nikdo mu nic neplatí, absolutně jeho rozhodnutí. Moc dobře. Díky Lanci.

Díky všem partnerům, že mohu dělat tehle krásnej sport! Rodině, trenérovi, Krušným horám,že v nich mám oporu.Mahalo!

kolo: S-Works Epic 29er 2012
pláště: bezduše Fast Trak Control LK 2012, šíře 2.0, 1.9Bar
tmel: Cafélattex
výživa: Power Bar gel
pítí: Red Bull 30min. před, Enervit G Sport na kole
maratonky: Nike Lunaracer
oblečení: dres ušitý na míru od Lawi.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat